Jablonec už nebude rozesílat poštovní poukázky k úhradě poplatků za psy
Oddělení poplatků jabloneckého magistrátu upozorňuje občany města, že je třeba každou změnu, jež má vliv na poplatky, oznámit. Zároveň informuje, že už nadále nebude rozesílat poštovní poukázky k úhradě poplatků za psy.
Místní poplatek za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci
Povinností všech vlastníků rodinných domů nebo rekreačních objektů na území města Jablonec nad Nisou je oznámit správci poplatku všechny změny v souvislosti s místním poplatkem za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci, a to nejpozději do 15 dnů ode dne, kdy nastanou.
Takovými změnami zejména jsou:
změna ve vlastnictví včetně převodů nemovitostí v rámci rodiny (nádobu na směsný odpad může objednat pouze aktuální vlastník nemovitosti),
vznik novostavby, která se užívá k bydlení (přidělení čísla popisného není podmínkou),
změna v počtu osob žijících v nemovitosti apod.
Změny lze nahlásit osobně v kanceláři správy místního poplatku, která je v přízemí radnice, vchod z pravého boku budovy z ulice Kamenná.
Kontaktní osoby:
Lamatová Petra, tel.: 483 357 238, e-mail: lamatova@mestojablonec.cz
Skálová Naděžda, tel.: 483 357 159, e-mail: skalova@mestojablonec.cz
Místní poplatek ze psů
Od roku 2026 už nebude magistrát rozesílat poštovní poukázky k úhradě poplatku ze psů. Ti, kdo u evidence psa poskytli svou e-mailovou adresu, dostanou informativní dopis s platebními údaji elektronicky. Ostatní poplatníci obdrží informativní dopis s platebními údaji prostřednictvím obyčejné zásilky České pošty. Kontaktní osoba: L. Zikešová Lenka, tel.: 483 357 367, e-mail zikesova@mestojablonec.cz
JN/Jana Fričová






