Jak nalákat turisty do Libereckého kraje? Hledají se nové logo i slogan

15. 09. 2020 | 17:27

Nové logo, manuál a takzvaný claim, což je reklamní slogan, hledá turistická destinace Liberecký kraj. Oddělení cestovního ruchu při odboru kultury, cestovního ruchu a památkové péče Krajského úřadu Libereckého kraje proto vypsalo soutěž. Návrhy lze zasílat do 30. září.

turistika BesediceCharousek
archivní foto

Grafika bude reprezentovat turistický cíl, jímž je Liberecký kraj, po celé České republice i v zahraničí a do budoucna se s ním návštěvníci i místní budou potkávat na všech komunikačních platformách: od sociálních sítí a webových stránek přes propagační tiskoviny až po fyzickou prezentaci na největších akcích Libereckého kraje a okolí.

„Nové logo musí být s regionem jednoduše spojitelné, musí také vyvolávat pozitivní reakce a odkazovat na pět turistických regionů kraje: Český ráj, Jizerské hory, Krkonoše, Lužické hory a Máchův kraj,“ vysvětlila Květa Vinklátová, radní pro resort kultury, cestovního ruchu a památkové péče. „Mělo by jistým hravým způsobem dotvářet značku Libereckého kraje.“

Na začátku října zasedne odborná komise, která vybere tři nejlepší návrhy. Jejich tvůrci po bližším rozpracování obdrží finanční odměnu v hodnotě 8 tisíc korun. Oficiální logo a celý grafický manuál následně vzejde z těchto tří rozpracovaných verzí a výsledek se představí na přelomu roku.

Návrhy lze odesílat v komprimované podobě či přes online úložiště na emailovou adresu jakub.seps@kraj-lbc.cz. Výběr nového loga a celková realizace bude formou dvoukolové soutěže. Přihlášky s návrhy a odůvodněním myšlenky návrhu je možné zasílat do posledního zářijového dne; podrobné podmínky jsou k dispozici na turistickém portále www.liberecky-kraj.cz.

LK/Jan Mikulička       

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace