Na novém tygřím dresu nemůže chybět tradiční dráp, který byl zatím "vstupenkou" finále play-off
Extraliga je za dveřmi, je tedy na čase představit trikoty, které budou Tygři v ročníku 2021/22 oblékat. Extraligové dresy pro sezonu 2021/22 jdou tradičně ruku v ruce s celosezónním vizuálem, který Tygři představili již v dubnu. Klub se drží leitmotivu, který se letos nese v duchu gamingu.
"V předchozích třech ročnících dominovaly tygřím dresům pruhy, ať už ve vodorovné či svislé podobě," říká marketingový manažer Bílých Tygrů Dominik Jakubec. "Letos jsme se však rozhodli pro výraznější změnu. A to nejen v podobě samotné grafiky, ale také střihu dresu," dodává.
Tygří trikoty totiž letos mají poněkud odlišnou podobu. Ta se projevuje například ventilačními boky či límcem, který je vyveden symetricky. "Praktickým detailem je pak číslo hráče na ploše v límci. Tato drobnost má nejen estetickou funkci, ocení ji však také kustodi či televizní kameramani, kteří díky číslu mohou snadno identifikovat hráče do záběru," vysvětluje Jakubec.
Neonové prvky i tradiční dráp
Přední straně dominuje tradiční logo, které obestírá neonový trojúhelník, jeden z hlavních grafických prvků sezónního vizuálu. Neonová grafika ohraničuje též rukávy, ramena či spodní lem dresu. "Tyto prvky jsou vyvedeny v azurově modré barvě, která je třetí klubovou barvou a která zároveň zapadá do grafiky díky sladění se stejně barevnými reklamami generálního partnera Tipsport extraligy," popisuje marketingový manažer Bílých Tygrů.
Chybět nemůže ani tradiční dráp, který na dresech s výjimkou jediné sezony najdete pravidelně od ročníku 2015/16. A mimochodem, pokaždé, kdy byl tento dráp na dresech (15/16, 16/17, 18/19 a 20/21) dokráčeli Tygři až do finále play-off. Výjimkami jsou ročník 2017/18, kdy dráp na dresu chyběl, a ročník 2019/20, v němž se play-off z důvodu koronavirové pandemie neodehrálo.
Letos jej však naleznete na zcela novém místě. "Podařilo se nám jej jako doplněk vkusně zapracovat do čísla. Díky tomu tak má každý hráč tento specifický symbol přímo ve své číslici," dodává Jakubec.
Hojně diskutovaným tématem jsou tradičně reklamy. Ať už jde o loga partnerů extraligy na rukávech či u loga klubových partnerů, jejich ztvárnění je vždy oříškem. "Především barevné rukávy s partnery extraligy poněkud kazí jednolitost grafiky, bohužel jsou však shodné a povinné pro všechny extraligové týmy," vysvětluje Dominik Jakubec. A uzavírá: "O to více si vážíme kroku klubových partnerů, kteří nám umožnili na domácí tmavé variantě dresu umístit jednobarevnou podobu svého loga a tím napomoci mnohem atraktivnější podobě celého dresu."
www.hcbilitygri.cz