Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Novým generálním partnerem fotbalového Slovanu Liberec jsou značky AAA Auto a Mototechna

05. 08. 2021 | 17:22

Novým generálním partnerem prvoligového fotbalového klubu Slovan Liberec se stala společnost AURES Holdings se svými značkami AAA AUTO a Mototechna. Oba partneři to oznámili dnes na tiskové konferenci v Liberci. Skupina AURES Holdings už pět let spolupracuje s nejvyšší fotbalovou soutěží, začátkem letošního roku navázala úzkou spolupráci i s pražskou Spartou.

fonikosiaSlovanTOP
ilustrační foto

"My jsme se rozhodli, že budeme spolupracovat s jednotlivými kluby, které si vybereme v rámci našeho působení v České republice. Je logické, že tam, kde máme pobočku, tam se zaměřujeme na spolupráci s danými aktivitami, převážně sportovními," řekla ČTK generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings Karolína Topolová.

Logo AAA AUTO nahradí na libereckých dresech Preciosu, sklářská společnost ale podle ředitele Slovanu Libora Kleibla dál zůstává vlastníkem fotbalového klubu. "My jsme dlouhodobě hledali silného generálního partnera, kterého můžeme promítnout na našich dresech a má exkluzivní reklamu v centru. Věřím, že to je první krok, že na to navážeme i do budoucna ve větším rozsahu," řekl ČTK Kleibl.

AAA AUTO se řadí k největším prodejcům ojetých automobilů ve střední a východní Evropě. Loni otevřela firma v Liberci novou pobočku v Nákupním centru Severka, podle Topolové jde o největší pobočku firmy po pražské centrále.

čtk