Kulturní centrum Vratislavice 101010 hostí první ročník konference Marketing Masters
Do Liberce se sjedou mistři marketingu. V úterý 17. září se tu uskuteční první ročník konference Marketing Masters, na které vystoupí šestice respektovaných odborníků z celé republiky. Posluchače seznámí s nejnovějšími trendy v oblasti strategie, brandingu, obsahového marketingu a komunikace.
Akce, kterou pořádá Agentura regionálního rozvoje ve spolupráci s Libereckým krajem a agenturou Parliamo, je určena marketérům, freelancerům, majitelům menších i větších firem i všem marketingovým nadšencům.
Konference volně navazuje na úspěšnou sérii Market-ing Café. „Tato setkání nám potvrdila, že marketingová komunita v Liberci je aktivní a pestrá a zaslouží si i svou vlastní špičkovou konferenci,” říká Lukáš Jokl z organizačního týmu Agentury regionálního rozvoje. „Pro mnoho marketérů je Praha středobod vesmíru. A my bychom rádi ten vesmír posunuli kousek na sever,“ doplňuje ho Tereza Šípková z Parliama.
O úvodní přednášku se postará Pavel Cahlík, zakladatel a brandový stratég z konzultační společnosti jsemnaznacky.cz. „Značka je něco, co lidé nosí v srdci, ne na tričku,“ říká Cahlík, který vysvětlí, proč vlastně značku budovat a jak na to jít smysluplně. Jaké principy a poučení lze z velkých případových studií přenést do každodenní praxe malých a středních firem pak prozradí Petr Juráň z agentury Cheil Czech. Do zákulisí tvorby kreativních videí dá nahlédnout Lukáš Vinš, videomaker a zakladatel agentury B-TOLD film, který má na kontě spot pro americkou legendu Indian Motorcycle. Jak na atraktivní obsah měnící povědomí v porozumění, poradí Tomáš Cibor z Boomerang Communication a Martin Brablec z Obsahové agentury.
Na Cahlíkovy myšlenky na závěr konference volně naváže Robert Le Veneur, jeden z nejcitovanějších expertů na marketing a management ve střední Evropě, který ukáže, jak může i malá firma uspět v prostředí vyhledávacích služeb a nástrojů. „Umělá inteligence začala měnit to, jak zákazníci nakupují. Malým i velkým firmám, které toho využijí, to pomůže zabrat nové světadíly. Zbytek firem se často odebere za dinosaury,” tvrdí Le Veneur.
Konference je určená marketérům vládnoucím malým i velkým rozpočtem, a hlavně s chutí posouvat se dál. Na své si přijdou i majitelé firem. Podrobnosti o programu a registraci najdete na webových stránkách konference.
TZ