Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Kulturní centrum Vratislavice 101010 hostí první ročník konference Marketing Masters

14.09.2024 | 14:41

Do Liberce se sjedou mistři marketingu. V úterý 17. září se tu uskuteční první ročník konference Marketing Masters, na které vystoupí šestice respektovaných odborníků z celé republiky. Posluchače seznámí s nejnovějšími trendy v oblasti strategie, brandingu, obsahového marketingu a komunikace.

Akce, kterou pořádá Agentura regionálního rozvoje ve spolupráci s Libereckým krajem a agenturou Parliamo, je určena marketérům, freelancerům, majitelům menších i větších firem i všem marketingovým nadšencům.

Konference volně navazuje na úspěšnou sérii Market-ing Café. „Tato setkání nám potvrdila, že marketingová komunita v Liberci je aktivní a pestrá a zaslouží si i svou vlastní špičkovou konferenci,” říká Lukáš Jokl z organizačního týmu Agentury regionálního rozvoje. „Pro mnoho marketérů je Praha středobod vesmíru. A my bychom rádi ten vesmír posunuli kousek na sever,“ doplňuje ho Tereza Šípková z Parliama.

O úvodní přednášku se postará Pavel Cahlík, zakladatel a brandový stratég z konzultační společnosti jsemnaznacky.cz. „Značka je něco, co lidé nosí v srdci, ne na tričku,“ říká Cahlík, který vysvětlí, proč vlastně značku budovat a jak na to jít smysluplně. Jaké principy a poučení lze z velkých případových studií přenést do každodenní praxe malých a středních firem pak prozradí Petr Juráň z agentury Cheil Czech. Do zákulisí tvorby kreativních videí dá nahlédnout Lukáš Vinš, videomaker a zakladatel agentury B-TOLD film, který má na kontě spot pro americkou legendu Indian Motorcycle. Jak na atraktivní obsah měnící povědomí v porozumění, poradí Tomáš Cibor z Boomerang Communication a Martin Brablec z Obsahové agentury.

Na Cahlíkovy myšlenky na závěr konference volně naváže Robert Le Veneur, jeden z nejcitovanějších expertů na marketing a management ve střední Evropě, který ukáže, jak může i malá firma uspět v prostředí vyhledávacích služeb a nástrojů. „Umělá inteligence začala měnit to, jak zákazníci nakupují. Malým i velkým firmám, které toho využijí, to pomůže zabrat nové světadíly. Zbytek firem se často odebere za dinosaury,” tvrdí Le Veneur.

Konference je určená marketérům vládnoucím malým i velkým rozpočtem, a hlavně s chutí posouvat se dál. Na své si přijdou i majitelé firem. Podrobnosti o programu a registraci najdete na webových stránkách konference.

TZ