Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Jablonec zrušil klasické úřední hodiny, pokračuje praxe objednávek telefonicky nebo e-mailem

04. 01. 2021 | 14:44

Situace s koronavirem se v republice stále nelepší, naopak je spíše opět na vzestupu. V souvislosti s rozšířenými epidemickými opatřeními zrušil tajemník jabloneckého magistrátu od 4. ledna 2021 do odvolání dosavadní úřední hodiny.

JNDED Jablonec radnice
archivní foto Mad

Jablonecký magistrát odbavuje pouze objednané klienty, a to v pondělí a ve středu vždy v době od 8 do 11:30 a od 12:30 do 17 hodin; v úterý, čtvrtek a pátek se klienti mohou objednat na čas mezi 8–11:30 a 12:30-14 hodinami. „Tyto časy pro možnost odbavení platí stejně pro obě budovy úřadu, tedy pro radnici i budovu v ulici Komenského 8,“ říká tajemník úřadu Marek Řeháček s tím, že poplatky za odpady a bytové záležitosti v kancelářích přístupných z ulice Kamenné bude možné vyřídit bez objednání v pondělí a středu od 8 do 11 a od 15 do 17 hodin.

„Klienti se mohou objednávat na všechny agendy telefonicky a na některé podle městského webu také elektronicky,“ dodává Řeháček. Pokud bude poptávka klientů přesahovat kapacitní možnosti magistrátu, rozhodne o pořadí odbavení jednotlivých záležitostí vedoucí úředníci z hlediska důležitosti, tzn. záležitosti související s epidemií, neodkladné záležitosti atd.


JN/Jana Fričová