Pivovar Svijany spustil aplikaci, která pomocí umělé inteligence pozná, která plechovka "sykla"
Pivovar Svijany rozšířil svůj věrnostní program o odměny za nákup piva v plechovkách. Zákazníci, kteří si zakoupí svijanské pivo v plechovce, mohou vyhrát až stovky poukazů na čepované pivo pro sebe i své přátele a podpořit tak své oblíbené hospody. Získané poukazy mohou využívat až do konce letošního roku.
„Letos ještě více posílíme investice do podpory návštěvnosti restaurací, kterým dodáváme naše pivo. Proto pozvánky na čepované pivo míří k našim koncovým zákazníkům domů, kam se kvůli různým koronavirovým opatřením přesunula značná část konzumace piva. Tímto jim chceme nejen poděkovat a odměnit je za konzumaci piva v plechovce, ale zároveň je chceme pozvat do restaurací, kde si mohou naše pivo vychutnat v té nejvyšší kvalitě,” říká ředitel Pivovaru Svijany Roman Havlík.
Věrnostní program a další soutěže jsou spotřebitelům k dispozici v mobilní aplikaci BeerSport. Ta pomocí umělé inteligence rozpoznává, "která plechovka sykla", tedy konkrétní značky svijanského piva včetně zvuku otevření plechovek. Zábavnou a efektivní formou tak poskytuje odměny za prokázané konzumace. Od roku 2018 se do věrnostního programu Svijany zapojily postupně desítky tisíc spotřebitelů, kteří využívali výhody ve více než dvou tisících restaurací. Díky identifikaci zakoupených plechovek přibyly od prosince 2021 do programu další jednotky tisíc zákazníků.
Ukázka hry o čepované pivo: https://youtu.be/bAbS7Zot1Vw
Ukázka zpětné vazby po konzumaci: https://youtu.be/0hYmUifxRMk
Spot aplikace BeerSport: https://youtu.be/X3VEYV9V_QM
Pivovar Svijany
Pivovar ve Svijanech byl založen v roce 1564 a je tak jedním z nejstarších českých pivovarů vůbec. Jeho novodobá historie se datuje od poslední změny vlastnického uspořádání v roce 1998, kdy se novým vlastníkem upadajícího pivovaru s výstavem 30 tisíc hektolitrů stala ryze česká společnost Pivovar Svijany, s. r. o., (po roce 2005 Pivovar Svijany, a. s.). Od té doby pivovar zněkolikanásobil výstav a stal se jednou z nejoblíbenějších značek tradičního českého piva. Loni pivovar uvařil celkem 685 290 hektolitrů piva. Pivovar Svijany si zakládá na tradičním výrobním postupu tzv. dvourmutovém způsobu vaření, kvašení v otevřených kádích a dlouhodobém zrání piva v ležáckých sklepích. Pro výrobu bohatého sortimentu sedmnácti převážně nepasterizovaných piv používá většinou humnový slad z malých českých a moravských nezávislých sladoven, vodu z vlastních studní a žatecký poloraný červeňák z vlastních chmelnic.
Do svého rozvoje Pivovar Svijany v uplynulých letech investoval přes 900 milionů Kč, naposledy do nové stáčírny plechovek za 100 milionů Kč. Významně také investoval do odkupu chátrajícího svijanského zámku od soukromého vlastníka a jeho rekonstrukce. Zámek Svijany byl odjakživa součástí pivovaru, proto byl v roce 2016 znovu otevřen veřejnosti, která může kromě prohlídky zámeckých prostor absolvovat i exkurzi v samotném pivovaru Svijany a poznat tradiční výrobu českého piva na vlastní oči.
TZ Pivovaru Svijany/Luboš Spálovský