Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Do nové hokejové sezony v novém grafickém kabátu: Spojení s gamingem se přímo nabízí

05. 06. 2021 | 18:24

Pro sezonu 2021/22 si Bílí Tygři připravili nový grafický vizuál i komunikační linku. První ochutnávky letošní grafiky již můžete vidět na billboardech či plakátech po celém městě. Na co vše se můžete těšit?

gaming
grafika: HCBT

Dominik Jakubec, marketingový manažer Bílých Tygrů:

„Budeme pracovat s velmi dobře známými hesly či prvky, která fanoušci znají z každé hry - new game, loading, saving, replay či game over. Spousta z nich má navíc díky angličtině i výrazné propojení s hokejovým slovníkem, jako například saving - v počítačových hrách jde o ukládání, v hokeji o brankářský zákrok. Toto spojení s gamingem se tak přímo nabízí."

Bílí Tygři si pro své fanoušky v každém ročníku připravují nový grafický vizuál, který je svázán s komunikační linkou. A ani sezona 2021/22 nebude v tomto výjimkou. Oproti předchozím ročníkům však dojde k mnohem výraznějším změnám.

V posledních třech sezonách byly dominantou grafiky barevné pruhy. To už ale neplatí. "Postupně jsme představili variantu vodorovného dvojpruhu, trojpruhu a také svislých pruhů. Šlo o jednotící prvek, o určitou evoluci mezi jednotlivými ročníky. Zároveň je ale díky tomu tato grafická cesta už poněkud vyčerpána, proto jsme se tentokrát rozhodli pro výraznější změnu, o revoluci," vysvětluje marketingový manažer Dominik Jakubec.

Grafika letos ponese futuristický háv, jehož dominantou budou neonové prvky. Chybět samozřejmě nebudou ani akční fotografie hráčů Bílých Tygrů. "To nám dává spoustu možností v digitálním i outdoorovém prostředí. Základní grafika samozřejmě nese klubové barvy. Pro speciální události či tematická utkání však můžeme jednoduchou změnou neonových barev adaptovat grafiku i při zachování základní myšlenky," dodává Jakubec.

A právě s neonovými prvky plánuje klub aktivně pracovat. "Hledáme cestu, jak vytvořit například za pomoci reflexních prvků neonový efekt i na billboardech či plakátech. Projeví se také na permanentkách. A samostatnou kapitolou jsou animace v digitálním prostředí, kde díky tomuto grafickému vizuálu získáváme spoustu nových možností," vysvětluje marketingový manažer.

V duchu gamingu

S grafikou je pevně spjatá také komunikační linka, která se protne celou sezonou. Před dvěma lety Tygři skládali básně, v minulé sezoně naopak klub vsadil na komunikaci v duchu sociálních sítí s krátkými sděleními, hashtagy nebo využitím emoji. Nová sezona se tentokrát ponese v herním duchu.

"Během covidového roku se nákupy, zábava i téměř vše ostatní přesunuly do online prostředí. Namísto tradičních sportů začaly hrát prim e-sporty a děti se přesunuly k videohrám. Naším cílem při tvorbě komunikační linky bylo najít si k fanouškům zpět cestu a opět si je získat tak, že na ně budeme mluvit jejich řečí," vysvětluje pozadí vzniku tématu nové sezony Dominik Jakubec.

Kreativní myšlenka se protne billboardovou i digitální komunikací, ale také infotainmentem v Home Credit Areně či novou kolekcí fanpředmětů. "Je na první pohled jasné, že nejsnáze bude tento leitmotiv uchopitelný pro mladší fanoušky. Zároveň ovšem půjde o tak všeobecně známá hesla a pojmy, že budou snadno pochopitelné pro každého," říká marketingový manažer.

Na tvorbě vizuálu a komunikační linky nové sezony spolupracovali Bílí Tygři s libereckou digitální agenturou SMWORKS, která v tomto ohledu není žádným nováčkem. "Na tvorbě celosezónního vizuálu společně pracujeme mnoho let a tato spolupráce se každý rok postupně prohlubuje. Jsme rádi, že jsme přímo v Liberci našli parťáky, se kterými se nám daří naši komunikaci posouvat na novou úroveň," pochvaluje si Dominik Jakubec.

www.hcbilitygri.cz