Na hokej za 50! Bílí Tygři poslali do světa COOL Ticket na plnohodnotný hokejový zážitek
Na extraligový hokej za 50 Kč? Až dosud nemyslitelné. Před novou sezonou se však Bílí Tygři odhodlali k odvážnému kroku. Zavádíme unikátní COOL Ticket, který nabídne studentům do 26 let plnohodnotný hokejový zážitek za bezkonkurenčních 50 Kč.
Párek v rohlíku na čerpací stanici. Malé espresso v kavárně. Plechovka s energetickým nápojem. To je jen několik produktů, které lze v současné době zakoupit za 50 Kč. Od sezony 2024/25 však budou moci za tuto částku studenti do 26 let také vyrazit na libovolné hokejové utkání základní části extraligy.
Jde přitom o zcela unikátní rozhodnutí. Podobnou nabídku žádný jiný klub nejvyšší české hokejové soutěže nenabízí. „Jedná se o krok, od kterého si mnoho slibujeme. S ohledem na průměrnou návštěvnost Home Credit Areny víme, že s výjimkou nejatraktivnějších duelů zůstává běžně několik stovek sedadel neobsazeno. Zároveň na základě dat víme, že náctiletí fanoušci patří mezi nejméně zastoupené skupiny v aréně. Naším cílem je tedy tyto fanoušky přilákat a vytvořit v nich vztah ke klubu,“ vysvětluje obchodní a marketingový ředitel Bílých Tygrů Dominik Jakubec.
COOL Ticket umožňuje zakoupit zvýhodněnou vstupenku do sektorů 2. kategorie či na stání a je určen všem žákům a studentům od 140 cm výšky až 26 let. K prokázání se budou potřebovat ISIC či jiný průkaz potvrzující studium, který předloží u vstupu do Home Credit Arény. Po splnění této podmínky mohou vyrazit na hokej za fantastickou cenu, za níž si jinde dvě a půl hodiny zábavy jen těžko užijí.
Různé cílové skupiny
Přestože jde o jeden produkt, klub jím cílí hned na několik rozdílných cílových skupin. Tou první jsou mladší žáci základních škol, kteří již překonali hranici 140 cm výšky pro zvýhodněné vstupné a kteří obvykle vyrážejí na utkání s rodiči. Druhou tvoří náctiletí a středoškoláci, kteří rádi tráví čas se svými vrstevníky. COOL Ticket však mohou využít i vysokoškolští studenti z Liberce či ti, kteří zde pouze studují a chtějí si užít hokejově-kulturní zážitek za bezkonkurenční cenu.
Ať už patří mladí fanoušci do kterékoli ze zmíněných skupin, jedno mají společné. Chtějí a umějí se bavit. „Naším cílem je nabídnout jim takovou atmosféru a takový zážitek, aby nešlo jen o jednorázovou návštěvu, ale aby se do Home Credit Areny rádi vraceli. Zároveň cítíme potenciál, že by se mnozí mohli připojit k hlasitému fandění a třeba se postupně zapojit také do kotle,“ dodává Jakubec.
Na nový produkt chce klub klást velký důraz. Připravuje pro něj tedy výraznou online kampaň, která se formou videa pokusí novinku stručně a zábavně představit, a to včetně jejích výhod. Oproti běžným kampaním klubu se bude lišit kanály, na nichž se objeví. Prim bude hrát sociální síť TikTok, jehož většinové uživatele tvoří věková skupina od 15 do 24 let. Ta se přitom výrazně prolíná s cílením COOL Ticketu.
I přes tuto výraznou kampaň však není cílem generovat okamžitý zisk. „V první řadě vnímáme z pohledu klubu COOL Ticket jako investici, která se nám ekonomicky vyplatí až v delším časovém horizontu. Chceme aktivovat novou skupinu fanoušků a vychovávat tak další generaci Tygrů. V našich vizích figuruje COOL Ticket jako dlouhodobý produkt, rozhodně nepůjde o záležitost na jednu sezonu,“ předesílá Jakubec.
Krátkodobý efekt by každopádně měl být jasný. Navýšit průměrnou návštěvnost v Home Credit Areně a pomoci vytvářet na domácích zápasech skvělou atmosféru. COOL Ticket na jednotlivé zápasy základní části můžete online zakoupit již nyní na stránkách našeho ticketingového partnera Ticketportal.
www.hcbilitygri.cz