Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Jablonecký magistrát zůstává i nadále přístupný každý den pouze pro objednané

11. 04. 2021 | 18:19

V neděli o půlnoci skončí v Česku nouzový stav. Většina opatření však zůstává i nadále v platnosti. S ohledem na epidemickou situaci na Jablonecku zůstanou stejná také pravidla provozu jabloneckého magistrátu. Už teď mají klienti termíny rezervované do poloviny dubna.

Jablonec radniceNew
Foto: JN

Jablonecký magistrát od začátku pandemie neuzavřel, ani neomezil úřední hodiny, ale změnil systém odbavování. Klienti se na úřední jednání objednávali a termín získávali na každý pracovní den od pondělí do pátku. „Tím se nám podařilo zajistit hladký chod úřadu, aniž bychom omezili kontakt s klienty. Zabránili jsme však tomu, aby se návštěvníci hromadili v čekárnách. Veřejnost si na tento způsob odbavování přivykla a v současné době máme zaplněné termíny do poloviny dubna,“ konstatuje tajemník úřadu Marek Řeháček.

Úřední dny a hodiny jablonecký magistrát zachovával po celou dobu nouzového stavu ve stejné šíři jako před pandemií, tedy na radnici pondělí a středa 8-11.30 a 12.30-17, v budově správních agend v ulici Komenského (občanské a řidičské průkazy, pasy apod.) jsou úřední hodiny od pondělí do pátku, přičemž v pondělí a středu jsou od 8 do 17, úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 14 hodin vždy s hodinovou polední pauzou od 11.30 hodin. Výjimkou v objednávání jsou pracoviště, kde se řeší agenda odpadů – objednávání popelnic či četnost svozu apod., a bytové hospodářství. Obě se nachází z boku radnice proti budově pojišťovny a otevřená jsou v pondělí a středu od 8 do 17 hodin s hodinovou polední pauzou od 11.30 hodin.

Do obou budov magistrátu je i nadále možný vstup pouze přes informační středisko na radnici, v Komenského ulici přes pokladnu s informacemi. „Stále je nutné zachovávat hygienická pravidla a odstupy mezi klienty. Úřad je vybavený stojany s dezinfekčními prostředky, úředníci mají ochranné pomůcky,“ připomíná Řeháček.

Termín je možné si sjednat jednak přes web (pouze agendy evidence obyvatel, registr řidičů i vozidel, občanské průkazy a cestovní pasy) nebo telefonicky. Seznam telefonických kontaktů je na webu města.

JN/Jana Fričová