Kultura Turnov představuje nový vizuál a novou značku, orientace v nabídce je snazší a přehlednější
Kulturní centrum Turnov představuje po devíti letech nový vizuální styl a novou značku, díky níž bude orientace v jeho nabídce snazší a přehlednější.
„Návštěvníci našich akcí někdy tápali a nevěděli, co je Kulturní centrum Turnov, co všechno spravuje a kde se co koná. Lidé občas dokonce bloudili mezi divadlem a Střelnicí, mátl je fakt, že sídlo společnosti je na Střelnici a netušili, že se stará také o divadlo. A obdobné situace zažíváme i na recepci, kdy se kolegyně do telefonu představí jménem Kulturního centra Turnov a volající se ptá, jestli se dovolal třeba do kina. S Kulturou Turnov se všechno vyjasní,“ věří jednatel společnosti David Pešek.
Kultura Turnov tedy není žádná nová organizace, ale značka, která zastřeší hned šest scén na třech místech v Turnově, a to kulturní centrum Střelnice, klub KUS a kino Sféra tamtéž, a dále letní kino, bar Letňák a Městské divadlo Turnov.
Dominantou vizuálního stylu značky Kultura Turnov, jehož autory jsou studenti posledního ročníku ateliéru Propagační grafika VOŠ grafické v Praze, je motiv písmene T, který se vedle plakátů, sociálních sítí či webu propíše i do nově vznikající kolekce dárkových předmětů. „Grafický design a styl obrazové komunikace se hrozně rychle mění, navíc lidé dnes plakáty moc nečtou. Co bylo možné dát na ně před několika lety, to už dnes možné není, proto jsme se rozhodli soustředit se zde výhradně na to nejdůležitější – co, kdy a kde. Nikoho nechceme přebytečnými informacemi nudit, všechno důležité naši diváci najdou již velmi brzy na webu kulturaturnov.cz“ doplňuje David Pešek.
TZ/Romana Holubová