Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Liberec otevře Nový magistrát pro veřejnost na šest hodin týdně, je třeba se objednat na konkrétní termín

13.04.2020 | 16:17

V souladu s mimořádným opatřením prodlužuje liberecký magistrát účinnost mimořádného opatření do 30. dubna 2020 včetně. Nově od středy 15. dubna stanovuje hodiny provozu haly Nového magistrátu pro veřejnost od 13:00 do 16:00 hodin a následně vždy v termínech PO 8:00 – 11:00 a ST 13:00 – 16:00.

magistratUvnitřCelek
archivní foto

Do haly mohou vstoupit pouze klienti, kteří řeší bezodkladné záležitosti v souladu s platnými usneseními vlády ČR a kteří se předem telefonicky objednají na zveřejněných kontaktních telefonech.

„Halu Nového magistrátu jsme uzpůsobili potřebám současné mimořádné situace. U vstupu do budovy bude zachován řízený provoz. To znamená, že vpuštěni do haly budou pouze předem objednaní klienti v dohodnutých časech tak, abychom pro ně zajistili maximální bezpečnost. Naši zaměstnanci budou vybaveni příslušnými ochrannými prostředky,“ popisuje tajemník magistrátu Martin Čech.

Na hale budou v provozu přepážky pro občanské průkazy, cestovní pasy, živnostenský úřad, Czechpoint a registr řidičů, a to v počtu jedna přepážka na agendu. U vyvolávacího systému je zřízena provizorní zasedací místnost pro potřeby stavebního úřadu a odboru životního prostředí.

„Žádáme klienty, aby k platbě poplatků primárně využívali bezhotovostní způsob pomocí platebních karet. Nadále žádáme všechny klienty, aby ve stávající situaci zvážili nutnost osobní návštěvy magistrátu a řešili svá podání primárně písemně, prostřednictvím datové schránky či pošty a pomohli nám tak tento krizový stav rychleji zvládnout,“ doplňuje tajemník Martin Čech.