Prokazování totožnosti neplatným občanským průkazem s koncem nouzového stavu už není možné
Se skončením nouzového stavu skončila i platnost stanoviska Ministerstva vnitra ze dne 19. března 2020, na jehož základě bylo umožněno občanům po dobu nouzového stavu prokazovat svou totožnost i osobními doklady, jejichž platnost skončila po 1. březnu 2020.
Neotálejte příliš dlouho, jelikož se blíží letní sezóna, která v případě obnovení cestování pravděpodobně přispěje ke zvýšenému zájmu o vydávání cestovních pasů, a tím i k vyššímu riziku tvorby front na úřadech.
V současné době je na magistrátu možné vyřídit žádost o doklady každý den a to během několika minut.
Úřední doba Magistrátu města Liberec:
Pondělí 8.00 – 17.00 hodin
Úterý 8.00 – 16.00 hodin
Středa 8.00 – 17.00 hodin
Čtvrtek 8.00 – 16.00 hodin
Pátek 8.00 – 12.00 hodin
Sobota 8.00 – 12.00 hodin (každá třetí sobota v měsíci, pouze na objednání)
www.liberec.cz