Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Jablonec zrušil klasické úřední hodiny, pokračuje praxe objednávek telefonicky nebo e-mailem

04.01.2021 | 14:44

Situace s koronavirem se v republice stále nelepší, naopak je spíše opět na vzestupu. V souvislosti s rozšířenými epidemickými opatřeními zrušil tajemník jabloneckého magistrátu od 4. ledna 2021 do odvolání dosavadní úřední hodiny.

JNDED Jablonec radnice
archivní foto Mad

Jablonecký magistrát odbavuje pouze objednané klienty, a to v pondělí a ve středu vždy v době od 8 do 11:30 a od 12:30 do 17 hodin; v úterý, čtvrtek a pátek se klienti mohou objednat na čas mezi 8–11:30 a 12:30-14 hodinami. „Tyto časy pro možnost odbavení platí stejně pro obě budovy úřadu, tedy pro radnici i budovu v ulici Komenského 8,“ říká tajemník úřadu Marek Řeháček s tím, že poplatky za odpady a bytové záležitosti v kancelářích přístupných z ulice Kamenné bude možné vyřídit bez objednání v pondělí a středu od 8 do 11 a od 15 do 17 hodin.

„Klienti se mohou objednávat na všechny agendy telefonicky a na některé podle městského webu také elektronicky,“ dodává Řeháček. Pokud bude poptávka klientů přesahovat kapacitní možnosti magistrátu, rozhodne o pořadí odbavení jednotlivých záležitostí vedoucí úředníci z hlediska důležitosti, tzn. záležitosti související s epidemií, neodkladné záležitosti atd.


JN/Jana Fričová