Pupendo ukáže, že investovat do pamětních mincí se vyplatí
Česká mincovna spojila síly s Kryštofem Hádkem. Právě známý herec je hlavní tváří nových televizních spotů, které v květnu a červnu uvidí diváci v České televizi, na Primě a v online prostoru. Spoty mají rozšířit povědomí o produktech České mincovny
a zaujmout nové sběratele investičních mincí a medailí.
Oba spoty mají vtipně a s nadsázkou poukázat na investiční produkty v portfoliu mincovny. První z nich, který tvůrci pojmenovali Kondomat, připomíná tradici, při které babičky dávaly narozeným dětem do vínku zlato. Tento zvyk však již vymizel, a proto ho má nový spot opět dostat do povědomí lidí. Druhé video s názvem Pupendo zase ukazuje, že investovat do pamětních mincí se vyplatí. Kromě velkého potenciálního zisku se jedná také o památku.
„Cílem kampaně je oslovit širokou veřejnost ve dvou úrovních. Zaprvé chceme informovat
o tom, že všechny oběžné mince se razí u nás, takže lidé jsou s námi vlastně v každodenním kontaktu. Navíc chceme ukázat, že investování do zlatých a stříbrných pamětních investičních mincí má velký smysl. A tento kov by neměl chybět ve vlastnictví žádného střadatele,“ vysvětluje hlavní cíle kampaně Jaroslav Černý z České mincovny.
Produkce spotů se ujmul Jan Schwarcz ze společnosti Up&Up, o kreativu se postaral Adam Rovný. Režii zajistil Štěpán Zálešák, kterému se netradiční pojetí videí moc líbilo. „Natočit spoty v jednom záběru bez hlav herců bylo součástí zadání, za které jsem moc rád. Zároveň jsem z toho však měl přirozený respekt, protože ten záběr musí být naprosto perfektní. Ve střižně už ho nezachráníte. Od začátku jsem chtěl, aby ve spotech byla přítomná hlava nezávislého svědka, a proto si v Pupendu zahrál pes a v příběhu s Kondomatem spící vrátný. Tento princip bych chtěl dodržet i v dalších exekucích, na které se už teď velice těším,“ uvádí Zálešák.
TZ ČM