Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Pupendo ukáže, že investovat do pamětních mincí se vyplatí

25.05.2019 | 0:55

Česká mincovna spojila síly s Kryštofem Hádkem. Právě známý herec je hlavní tváří nových televizních spotů, které v květnu a červnu uvidí diváci v České televizi, na Primě a v online prostoru. Spoty mají rozšířit povědomí o produktech České mincovny
a zaujmout nové sběratele investičních mincí a medailí.

ČM Večerníček si sám vyrazil svoji minci foto Jan Jirouš
archivní foto: ČM

Oba spoty mají vtipně a s nadsázkou poukázat na investiční produkty v portfoliu mincovny. První z nich, který tvůrci pojmenovali Kondomat, připomíná tradici, při které babičky dávaly narozeným dětem do vínku zlato. Tento zvyk však již vymizel, a proto ho má nový spot opět dostat do povědomí lidí. Druhé video s názvem Pupendo zase ukazuje, že investovat do pamětních mincí se vyplatí. Kromě velkého potenciálního zisku se jedná také o památku.

 „Cílem kampaně je oslovit širokou veřejnost ve dvou úrovních. Zaprvé chceme informovat
o tom, že všechny oběžné mince se razí u nás, takže lidé jsou s námi vlastně v každodenním kontaktu. Navíc chceme ukázat, že investování do zlatých a stříbrných pamětních investičních mincí má velký smysl. A tento kov by neměl chybět ve vlastnictví žádného střadatele,“ vysvětluje hlavní cíle kampaně Jaroslav Černý z České mincovny.

 Produkce spotů se ujmul Jan Schwarcz ze společnosti Up&Up, o kreativu se postaral Adam Rovný. Režii zajistil Štěpán Zálešák, kterému se netradiční pojetí videí moc líbilo. „Natočit spoty v jednom záběru bez hlav herců bylo součástí zadání, za které jsem moc rád. Zároveň jsem z toho však měl přirozený respekt, protože ten záběr musí být naprosto perfektní. Ve střižně už ho nezachráníte. Od začátku jsem chtěl, aby ve spotech byla přítomná hlava nezávislého svědka, a proto si v Pupendu zahrál pes a v příběhu s Kondomatem spící vrátný. Tento princip bych chtěl dodržet i v dalších exekucích, na které se už teď velice těším,“ uvádí Zálešák.

TZ ČM