Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Nastavení cookies

"Cookies" jsou malé soubory prohlížeče, které nám umožňují dočasně ukládat informace ohledně vašeho zařízení a vás, jako uživatele, výhradně v době, kdy procházíte portál Genus. Tyto soubory nám pomáhají získat informace o návštěvnosti a chování uživatelů, na základě kterých web průběžně vylepšujeme.

Město, co zanechá stopu. Rokytnice nad Jizerou představí novou vizuální identitu a logo

13.06.2023 | 8:16

Známé krkonošské středisko se bude prezentovat moderní vizuální identitou od studia OBA creators, které zvítězilo v designérské soutěži organizace Czechdesign. Slavnostní představení celého vizuálního stylu se uskutečíní ve středu 14. června v Kulturním domě v Rokytnici nad Jizerou.

rokytniceKostelmapiocz
Rokytnice nad Jizerou na letním archivním snímku.

Město, které zanechá stopu. Z této premisy vychází koncept nové vizuální identity Rokytnice nad Jizerou, která je často označována jako jediné město v NP Krkonoše, kde se přirozeně a udržitelně snaží propojit život místních s cestovním ruchem.  

Dosavadním základním prvkem vizuální prezentace města byl městský znak, ale na jeho používání neexistoval žádný manuál, jak s ním pracovat. Komunikace tak byla roztříštěná.

„Jedním ze zadání designérské soutěže bylo najít identitu, která v našich obyvatelích probudí a prohloubí pocit příslušnosti k jejich městu, ke Krkonoším a k horám obecně. Má sebevědomě prezentovat, co můžeme nabídnout nejen jako turistická destinace, ale především jako místo pro život, má pomoci rozvinout potenciál města a podpořit v místních obyvatelích pocit, že je Rokytnice nad Jizerou domovem, na který mohou být hrdí a kde chtějí žít. A to, myslím, se OBA creators podařilo,“ komentuje Bronislav Patočka, místostarosta Rokytnice nad Jizerou.

Nová vizuální identita se propíše do veškeré komunikace města jak směrem k jeho obyvatelům, tak i k návštěvníkům. Už v druhé polovině roku 2023 budou prvky vizuální identity aplikovány například na sociálních sítích, plakátech a propagačních předmětech města. Cílem je sjednotit označení budov, navigačního systému, vytvoření nového webu města, ale také například označení vozidel komunální techniky a skibusu.

TZ/Bronislav Patočka, místostarosta města Rokytnice nad Jizerou